divendres, 28 de gener del 2011

dies grisos...

Desprès del fred insoportable, ha arribat els dies grisos, jo aquests dies m'han sentat de maravella, m'agrada la pluja i els tons que te el cel , però avui son més grisos que mai.
El panorama econòmic segueix igual o pitjor, la última mesura del govern central és eliminar les caixes, a Catalunya tenen una història de fa molts anys i fins ara ,amb la crisis, on es van dedicar a donar crèdits a molta gent que ara no poden pagar, les caixes es troben que el seu capital son locals, pisos etc , i son més agents inmobiliaris que banquers.
Hi han estudiosos que afirmen que estem en la 3a desamortizació, on el govern , al obligar a transformar les caixes en bancs, suposarà que les caixes de tota la vida acabin en mans de vés a saber qui, el que si se, és que algú en farà un bon negoci.
Tambè he escoltat que el model social que vivim al 1er mon , s'està desestabilitzant tant que poder arribar a una revolta social important, ja ho vivim a Tunísia , i Egipte va pel mateix camí.
Aquests exemples son de paisos amb governs autoritaris, on les llibertat estàn tan cohartades que el ciutadà està ja sense aire, aquí , on ens venen la moto que tenim llibrtats, jo cada vegada m'ho plantejo cada dia, si es veritat o no.
Com podem ser un país lliure si la tirania ve per el poder fàctic econòmic?.
Desprès de votar, llençem les nostres llibertat , a una sèrie de gent , que acaba mirant-se el seu melic i la seva única preocupació és el seu guany personal.
Ja ho veieu , avui és un dia trist i gris.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada